فاصله مردد بودن تا مردود شدن همش یک واو است

جواب آزمایشت را می دانی! 

گمان نمی کردی اینقدر خطرناک بوده باشه! همه چیز برات عادی بود نفس نفس زدنات سردردات حتی لرزش دستات اما انگار عادی نبوده داری به دهن دکتر نگاه می کنی: هرگونه استرس= سکته مغزی

می خندی میگی شوخی می کنی میگه نه خیلی شانس بیاری سکته قلبی خیلی تو سن تو بودن و الان زیر خروارها خاک اند دوباره می خندی می گی شوخی میکنید! دکتر اخماش توی هم می ره میگه دارم جدی می گم! از هر نوع محیط استرس زا از هرگونه فردی که فکر می کنی ببینیش اضطراب می گیری رانندگی و یا هر چیز دیگه باید دور باشی!

می خندی می گی اوکی اما دروغ می گی البته دروغ که نه ولی نشد کلاساتو برعکس می کنی دیگر نبینیشون باید حالت بهتر شه اما انگار درک نمی کنند مدام ازت می پرسند چرا این کارو کردی!

لبخند می زنی می گی همینطوری اما گوششان نمی شوند چشمشان نبیند متوجه بد بودن حالت نمی شوند متوجه نمی شوند که حتی قادر نیستی دیگر کیفت را بلند کنی بیخیال می شوی 

باید کار بعدی را تمام کنی رانندگی را می گویم

خسته شده ای مانده شده ای مربیت که سرهنگه بهت می گه تو توی این جامعه گرگ صفت نمی تونی رانندگی کنی حقتو می خورن حالتو می گیرن تو بیش از اندازه مهربانی! میگوید طبع آرامی داری اما نمی داند درونم دریا طوفانی است!

امتحان می دهی دستانت به وضوح می لرزد مهر مردود را برایت می زند کار نیمه کاره ماند

نمی دانی از لرزش دستهایت بوده که مردد شد و بجای نوشتن کلمه مرددم نوشت مردود یا از ین که بهش گفتی پاهاتو از روی کلاج من بردار مردد شد و مردودت کرد!

یا شاید چون بهش گفتی چرا سرهنگ ترمز را زدی بهش برخورد آخه تو می خوای پارک دوبل کنی می دانی با دنده 2 نمی شه ولی او نمی فهمد! نمی فهمد تو درس هایت را از بری! 

باید از دنده 2 زندگی به دنده سه بروم از دنده معکوس بیزارم عین دنده عقب!

دو هفته گذشته و هنوز سرهنگ مردد است و نمی داند که من بعد از گرفتن گواهی نامه رانندگی نمی توانم رانندگی کنم و بیخودی می نوسد مردود !

فاصله مردد بودن تا مردود شدن همش یک واو است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, | 11:58 | من |