گزارش هفته

حالم گرفته است....

اون همه درس به کنار....

امروز فکر کنم یه علاف و آسمان جل وبگرد روانی را دیدم...

سرم درد می کنه...

آخه بی وفا نمی گی از من خبری نیست تو یه خبر بگیری

حتی به ذهنت می رسه ممکنه امروز وسط خیابون حالم بد شده باشه اگر دوستام به موقع نمی رسیدن من مرده بودم؟!

حالا مرگ اغراقه اما یکم مانده بود که به اورژانس زنگ بزنن!!!!!

اینم از توی بی وفا.... ما که عادت کردیم... من بیوفا تو بیوفا تر از من

ظهر دفتر فرهنگی منو خواست سر اینکه اعضای برگزیده ای را انتخاب کرده ام خیلی خرسند بودند و پیشنهادات تقریبا جالبی دادند.

همه موافق بودند جز من چون من بچه ها را می شناسم خیلی زود می زنن زیر همه چیز!!

سرفه هام دوباره شروع شده دیگه جدی جدی حالم بده...

پایان...



نظرات شما عزیزان:

من@@
ساعت17:06---13 دی 1390
منم دلتنگم.......خیلی دلتنگ....خبری از ش ندارم....منو باز جا گذاشت رفتپاسخ: گاهی وقتا یک پایان تلخ بهتر از یک تلخیه بی پایانه....

پویا
ساعت20:57---12 دی 1390
سلام دوست عزیز.یه پیشنهاد دارم:
بیا در شبکه جامعه وبلاگ نویسان عضو شو تا آمار وبلاگت بره بالا.تبلیغات فعلا رایگان
http://world-wide-knowledge.wwk.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, | 20:22 | من |