می خواهم من نباشم...

  اینجا را ساختم چون می خواستم من نباشم همان منی که

یک جا بهش می گویند مهندس...

یک جا بهش می گویند خانم ...

یک جا بهش می گویند دخترم ...

یک جا روزی نامش دوست و رفیقم بوده ...

جایی دیگر نامش من بوده ...

دیگه کافیه ... از اینهمه نقش بازی کردن خسته شده ام ...

می خواهم از بودنم انصراف بدم ...

گاهی وقتا دلم برای خودم هم تنگ می شود

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:43---17 اسفند 1390
سلام وبلاگ زیبایی داری خیلی خوشم اومد منم دلم برای خودم تنگ شده خیلی وقته خودم و گم کردم موفق و سربلند باشی

دنیای این روزای من
ساعت16:29---8 اسفند 1390
آغوشت دریاست

ماهی ها ی ریز و درشت اش

تنگ بلور نمی خواهند

چقدر می لغزی در آغوش واژه ها

باور زخمی من ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, | 1:34 | من |