مداد رنگی...

دنبال مداد رنگی می گردم ...

همان هایی که خیلی حرفه این...

همان هایی که خیلی گرونن ...

همان هایی که ... 

می خوام دنیا رو باهاشون رنگ کنم ...

خودمو باهاشون رنگ کنم ... 

اما...

نمیشه ...

وجودم کاملا سیاه شده ...

خودم مدت هاست که این را درک کرده ام... 

یک نقطه سیاه در گوشه ای از ذهن تو و سایرین ...

همان نقطه ای که وجودش برای همه دوستانش نوعی مزاحمته ...

تنها رنگی که با هیچ پاکنی قابل پاک شدن نیست ...

همیشه اثرش مصرانهمی خواد که باشه...

آدما توی قلبم رنگ بندی شده اند ... همشون سیاهند اما قلباشون ...

قلباشون همگی آبیه ...

خیلی خیلی کم بودند اونایی که قلبشون قرمزه ...

قرمز یعنی پر از شور و شوق و عشق ...

                                                    و شاید اصلا نبودند اونایی که قلبشون سفید بوده ... 

اگر بشه توی نقاشی جدیدم برای خودم قلبی نمی ذارم ...

 



نظرات شما عزیزان:

دنیای این روزای من
ساعت10:38---10 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

سه شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, | 23:46 | من |