بازی...

 یه گوشه را پیدا کردی ... میخوای تنها باشی ... میخوای چشماتو ببندی و به چیزایی که گذشته فکر کنی ... فارغ از هیاهوی مردم ... دوست داشتی بعد از اینکه چشمانت را روی هم می گذاری دوستت بیاد دستشو بذاره روی شونتو بهت بگه: من همراتم من نمیذارم تو تنها باشی ... اما 

چشماتو باز می کنی میبینی خودتی و خودت ... 

با هرکدام از حرفای سرزنش کننده دوستات بلندتر میخندی نمیخوای کسی بفهمه که داری خرد میشی! داری زیر بار شکنجه دوستات از بین میری اما باز هم میخندی...

خرد شدی ... داغونی ... اما هنوز هم بازیگر خوبی هستی ... بخند ... بخند ... بخند ... 

 



نظرات شما عزیزان:

عاشق دیوونه
ساعت22:09---22 اسفند 1390
وایییییییییییییی مطالبت عالین
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی قشنگی داری
اگه دوس داشتی بیا تبادل لینک
به من سر بزن


تنهای تنها
ساعت0:00---22 اسفند 1390
سلام، عزیزم

از وبت دیدن کردم. واقعا استفاده کردم. خیلی عالیه.

راستی اگه دوست داشتی به وب من یه سری بزن. اگه بنر خواستی بهم خبر بده. راستی با تبادل لینک موافقی؟


احسان
ساعت23:59---21 اسفند 1390
سلام دوست عزیز از مطالبت کمال استفاده را بردم استقبال گرم مرا برای لینک شدن پذیرا باش



وبلاگ ارزش گفتن mayaehsan.loxblog.com





شبت پر ستاره روزت پر از امید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, | 20:33 | من |