درد خنده دار...

 داری مدام فیلم بازی می کنی 

گاهی وقتا خودت هم باورت می شه که هیچیت نیست

بعبارتی مرفه بی دردی ... خسته ای ... مدام در خوابی هستی که دیگه بیدار نشی...

برای بار سوم خوردی زمین ... اصلا معلوم هست توی این یک ماه اخیر کجایی که مدام زمین میخوری ... نمی دانی فقط میدانی دردهایت خنده دار تر شده است... دیگه اون آدم سابق نیستی ... بزرگ شده ای ... رسم بزرگترها را یاد گرفته ای ...



نظرات شما عزیزان:

دنیای این روزای من
ساعت16:28---22 اسفند 1390


تنهای تنها
ساعت0:02---22 اسفند 1390
خیلی تنهام . یکی رو خیلی دوست دارم اما اون یه مدتی باهام بود اما الان با یکی دیگست اما وقتی بهش میگم انکار میکنه. واسم دعا کن.
از این دنیا نفرت دارم.همین


تنهای تنها
ساعت23:59---21 اسفند 1390
سلام، عزیزم

از وبت دیدن کردم. واقعا استفاده کردم. خیلی عالیه.

راستی اگه دوست داشتی به وب من یه سری بزن. اگه بنر خواستی بهم خبر بده. راستی با تبادل لینک موافقی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, | 21:43 | من |