من خیلی بد شده ام2

از بس عهد دروغین دیدم به همه بی اعتماد شدم!

از بس دروغ شنیدم و دم نزدم به همه بی اعتماد شدم!

هری با خودم میگم بابا گذشته ها گذشته تو همه را بخشیده ای اما این به گوش دلم نمی ره دنبال اینه که همه چیز را یه جور جبران کنه!!!

از بس صبوری کردم و آنها هرچی دلتون خواست بهم گفتید از همشون بیزار شدم!

از اینکه یکی بیخودی می شه محبوب و محرم اسرار همه حالم بهم می خوره!!!

دو هفته هست عین خود آدما باهاشون رفتار می کنم!!! از خودم بدم میاد ...

بی احترامی دیدم بی احترامی کردم دروغ شنیدم دروغ گفتم حرف نامربوط زدند حرف نامربوط زدم دوبه هم زنی دیدم دوبه هم زنی کردم!!!

همین شکلی بهتره نباید دلم بری کسی بسوزه صداقت کیلویی چند؟ اینبار اگه یکی خواست مچم را بگیرد منم نامردی نمی کنم جلوی یک جمع مچش را می گیرم!!

اینبار کسی بخواد برام شایعه بی خود درست کنه چنان کاری می کنم که دیگه فکر همچین اشتباهی حتی از کنارش رد نشه!!!

یکی بزنه ده تا می خوره ( من نزده کتک خوردم) 

بعد از اینکه از همه چیز آسوده شدم میرم گوشه ای و برای همیشه بیصدا می شم به این میگن آرامش پس از طوفان!!!

دارم بد می شم!!

فقط منتظرم!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | 11:40 | من |