کمبود

کاش توی یک کار مهارت داشتم!

وقتی خلاقیت آدم ها را در هر زمینه ای که خودم هستم می بینم، اصلا من در برابر اینا هیچم پوچم!

مثلا این همه کلاس arm رفتم ولی دریغ از خلاقیت در وجود من!

این همه کلاس نقاشی رفتم و همه الکی گفتن به به و چه چه! دروغ میگن همه بهم دروغ می گن!

من حتی قابلیت کشیدن چیزی که توی زحم هست را ندارم!

نمیتونم یه برنامه ای بنویسم که مدت ها در ذهنم نقشه اش را می کشم! نمی دونم از بی استعدادی منه یا از کم لطفیمه!

به هر حال من توی هیچ زمینه ای حتی به اندازه یک ارزن مهارت ندارم! خلاقیت ندارم! همه چیز دروغه الکیه!

می خوام برم سر کار اما با این همه اطلاعاتی که من توی این 4 سال بدست آوردم آبروی دوستانم را هم می برم!

من دوست دارم توی کارهام خلاقیت باشه! و اون خلاقیت مال خودم باشه! اما خلاقیتی در من وجود ندارد! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 2:4 | من |