درد و دل با آدم ها

 خیلی وقته به یک مرده متحرک تبدیل شدم!

کمتر پیش میاد با همه شوخی کنم

حتی حوصله سلام کردن هم ندارم چه برسه به جواب دادن برخی علامت سوالا! از قیافه خیلیا به این علامت سوال ها پی برده ام! می ترسم از سلام کردنم هم ایراد بگیرند!

برای اینکه کسی چیزی نفهمد مجبورم از برخی تحریفات در ضرب المثل ها استفاده کنم! الحمدلله دوستان هم همگی علامه های دهر... اجازه خروج عبارت از دهان مبارک را به بنده نمی دهند فوری به اصلاح آن و سرزنش نمودن من می پردازند!

آدمیم دیگه! دوست داریم خودمان را بهتر نشان دهیم!

یارو میاد از آدم جزوه می گیره این یکی برای من طز میده که یارو  هیزه (هیز به دو طریق نوشته می شه (حیز)ا لان دوستان اینجا بودن 2 تا صفت نثار من می کردند!) خب به من چه!!!

یا دستور زبان فارسی! به خدا من بلدم من زمان افعال را کاملا دقیق یاد گرفته ام ! من همه مدلی بلدم حرف بزنم! اما این را دوستان متوجه نمی شوند!!!!

بی خیال 

نمی دانم چرا دوست داشتم اینجا اینا را بنویسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

شنبه 26 آذر 1390برچسب:, | 1:42 | من |