درد

 آدم از دردای کوچیکه که میناله! درد که مهلک شد آدم لال می شه!

دیگه نمی تونم برم!! با چه رویی برگردم؟ با همان روی مهر90؟ من شکست خورده ام! آره پذیرفتم من شکست خورده ام و تو هر کاری کنی باز هم همین که گفتم من شکست خورده ام! قران فال حافظ و ... هیچ کدام در من کارگر نیست!

امروز ... برف ... من ... تنها ... پارک سوت و کور... برف ها روی صورتم بلافاصله به آب جوش تبدیل می شدند!

تب نداشتم! اما داغی شکست را روی پیشانی ام زدند!

دیگه نمی تونم...



نظرات شما عزیزان:

سید میلاد
ساعت1:55---20 بهمن 1390
باسلام وخسته نباشید.وبلاگ سازی ومدیریتش خیلی حوصله میخواد نه..به ماهم سربزن واگه مایل بودی همدیگه رو بلینکیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 1:51 | من |