مهم نیست

تا حالا به دنبال علت دوست داشتن ها می گشتم اما الان دیگه مهم نیست!

مهم نیست که کسی من را دوست داشته باشه یا نه مهم اینه که من همه را دوست دارم!

مهم نیست که کسی نگران من باشه یا نه مهم اینه که من نگران خیلیا می شم!

مهم نیست که به خاطر خیلیا مدام قرص مصرف کنم تا آرام شوم مهم اینه که بعضیا به اشتباهشون پی ببرند!

مهم نیست الان دیگر خواب بعضیا را نمی بینم مهم اینه که عکس بعضیا همیشه جلومه!

مهم نیست که الان بعضیا حتی ندونند من چمه؟ مهم اینه که فقط تو می دانی که من شکست بدی خوردم!

مهم نیست که بعضیا آنلاین بالا میان و تا می بینند تو هستی اینویزیبل می شوند مهم اینه که تو می دانی که بعضیا حوصله تو را ندارد!

یا مهم نیست زمانی که اینویزیبل تشریف دارند تا تو میایی خاموش می شن اصلا مهم نیست مهم اینه که تو حالا می دانی حالش خوبه!

هیچی مهم نیست! قهرها و آشتی ها دیگه مهم نیست لااقل الان تکلیفم را با خیلیا می دانم! می دانم که اگر اسمش را روی ال سی دی موبایلم نمی بینم به این معنی نیست که حالش بده الان می دانم با من قهره و این بهترین تفکر خواهد بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 20:19 | من |