ناگهان چقدر زود دیر می شود...

 حرفهای ما هنوز ناتمام...

                 تانگاه می كنی 

                        وقت رفتن است

بازهم همان حكایت همیشگی !

پیش از انكه با خبر شوی

    لحظه ی عظیمت تو نا گزیر می شود

ای...

       ای دریغ و حسرت همیشگی

           ناگهان

                چقدر

                      زود

                           دیرمی شود!

 

شعر از: قیصر امین پور




نظرات شما عزیزان:

:.❤.:.یه تنها:.❤.:.
ساعت0:28---19 اسفند 1390
kheili ali bud mesle hamishe

dusi junپاسخ: مرسی نظر لطفتونه بانو


دنیای این روزای من
ساعت9:29---17 اسفند 1390
تــــو مـــــــــرا یاد کنی یا نکنی


مــــــــن به یادتــــ هستـــــــــمپاسخ:
پاسخ: مرسی خانمی


دنیای این روزای من
ساعت16:51---16 اسفند 1390
ایـــن شهـــر



بـــی تو دلم را بـــه درد می آورد



هیـــچ مـــی دانــی



چند رکعت شـــراب قضـــا بــه گـــردن ماســـت؟!



تـــو و مـــن



هـــزار و یک شب بیـــداری



بدهـــکار همیم



پاسخ: خیلی قشنگ بود رها جان


دنیای این روزای من
ساعت10:27---15 اسفند 1390
کجایی عزیز.. دلتنگتم بیا پیشم

دنیای این روزای من
ساعت10:26---15 اسفند 1390
خود را به که بسپارم
وقتی که دلم تنگ است
پیدا نکنم همدل
دلها همه از سنگ است
گویا که در این وادی
از عشق نشانی نیست
گر هست یکی عاشق
آلوده به صد رنگ است


دنیای این روزای من
ساعت11:52---14 اسفند 1390
زندگی رويا نيست
زندگی زيبايی است
می توان
بر درختی تهی از بار ، زدن پيوندی
می توان
از ميان فاصله ها را برداشت
دل من با دل تو
هر دو بيزار از اين فاصله هاست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, | 1:14 | من |