...

 آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند . . .

 


نظرات شما عزیزان:

:.❤.:.یه تنها:.❤.:.
ساعت0:12---24 اسفند 1390
kheili naz bud... mersi

دنیای این روزای من
ساعت16:28---22 اسفند 1390

نمیدانم چراچشمانم بی اختیار خیس میشود!



میگویند حساسیت فصلیست!

اری:

من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم...........





تنهای تنها
ساعت0:00---22 اسفند 1390
سلام، عزیزم

از وبت دیدن کردم. واقعا استفاده کردم. خیلی عالیه.

راستی اگه دوست داشتی به وب من یه سری بزن. اگه بنر خواستی بهم خبر بده. راستی با تبادل لینک موافقی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, | 21:11 | من |