من خیلی بد شده ام!!!

حالم از خوم بهم می خوره...

نمی دونم چرا اینطوری رفتار می کنم!!!

فقط می دونم این من نیستم!!!

انگار پشت یک نقاب خودمو مخفی کرده ام!!!

انگار این نقاب تظاهر سعی داره رفتارم را تغییر بده!!!

حالم از این همه تظاهر به آلزایمری بهم می خوره!!!

من هنوز همانم که بودم!! فقط می خوام اظهار کنم!! تظاهر به اینکه خیلیا از زندگیم محو شده اند!!! تظاهر به اینکه این آدمای جدید را خیلی بیشتر از قبلیا دوست دارم دروغ بزرگیه که دارم به خودم می گم!!!

می خوام همان قبلی باشم!!! همان که بلد نبود رک و راست حرف بزنه همون که هیچوقت ادای هیچکس را در نمی آورد اما ... برای همه اینها دیره خیلی دیره!!! ... من خیلی بد شده ام!!!



نظرات شما عزیزان:

khalil
ساعت1:03---11 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز مطالب بسیار زیبایی داری ممنون میشم یه سری به وبسایت ما هم بزنید {نظر یادت نره} منتظر حضور گرم شما هستیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, | 21:4 | من |