مشکوکم

 من به آمار زمین مشکوکم ، اگر این شهر پر از آدمهاست پس چرا اینهمه دلها تنهاست




نظرات شما عزیزان:

H
ساعت23:37---22 شهريور 1390
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____


سلام دوست من
آپ کردم
خوشحال میشم بیای و نظرتو بگی
موفق باشی
منتظر حضورت پر مهرت هستم...
www.ht.loxblog.com


دوست
ساعت23:32---22 شهريور 1390
سلام اول بگم برای تبادل لینک و تبلیغات و کسب درامدی که از راه حروم است نیودم
خیلی خوبه ولی اگه از عکس استفاده کنی جذاب تر می شه
عکس های که در شان ما بچه مسلمونا باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, | 23:14 | من |