کاش...

  کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام
یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم
مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن !



نظرات شما عزیزان:

دنیای این روزای من
ساعت8:40---25 خرداد 1391
تو اين مدت كه نبودم كولاك كرديپاسخ:مرسی رها جون
پاسخ: دلم برات تنگیده بود


محمد منصور
ساعت20:20---14 خرداد 1391
گل گفتی احسنت اما چشم های ما چی ؟ زیبایی فکر و روح انسان ها رو مبینه و درک می کنه و می پذیره یا بیشتر توجه و میل اون به زیبایی اندام هاست ؟ شاید توجه ما باعث باز شدن اون باشگاه ها شده باشه
پاسخ: فکر آدم ها که درست بشه چشم هایشان هم درست میشه دیگه فکر نمی کنه که زیبایی در پرورش اندام است ... چشم تابع فکر ماست ... ما فکر میکنیم سپس نگاه می کنیم و بعد با چشم می بینیم ... ای کاش «عظمت» در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری . (آندره ژید)


عليرضا جون
ساعت17:19---13 خرداد 1391
سلام وبلاگ خوبي داري ولي مطالبش زياد منو جذب نكرد
ببين من يه سايت تفريحي دارم كه همه جور مطلب براش مي زارم
مي توني هر مطلبي مي خواي از اونجا كپي كني به همين سادگي
در ضمن فقط براي حمايت از من لينك منو ثبت كن
نام : سايت تفريحي آخاله | همه جور مطلب همه وقت بروز
ادرس:www.akhaleh.ir
بعده اينكه منو لنيك كردي لينكه خودتو اينجا ثبت كن
http://akhaleh.ir/links/
به همين سادگي راستي يادت نره ها منو حتما لينك كن و از مطالبم استفاده كن خوشخال مي شم
خداحافظ ولي منتظرت هستم حتما بيا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, | 17:14 | من |