ارزش...

یه وقتایی هست که اس ام اس را می نویسم بعدش که میرم سراغ شماره تلفن ها واقعا نمی دونم باید به کی اس ام اس را بزنم؟ با خودم سبک سنگین می کنم که طرفم ارزششو داره یا نه ... 16 تومان گاهی وقتا چقدر پر از ارزش می شه!!!!! که منو از اس ام اس دادن به همه منصرف می کنه!!!

گاهی وقتا خوبه یکم فکر کنیم که واقعا ما هم در مقابل دیگران اینقدر بی ارزشیم که گاهی ارزش 16 تومان را هم نداریم؟



نظرات شما عزیزان:

Elaheh
ساعت18:11---31 خرداد 1391
سلام!!!وبلاگ زیبایی دارین!خیلی خوشحالم که به وبلاگتون یه سری زدم!نظرتون درباره ی تبادل لینک چیه؟من لینکتون کردم اگر مایل بودید،شما هم اینکارو بکنید!به وبلاگ من هم یه سری بزنید و مطمئن باشید که پشیمون نمیشید...!موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 17:27 | من |