کاش/.../

 بهش می گن بازی سرنوشت!!

چه می دونم همون تقدیر!!

آخرش هم نفهمیدم سرنوشت هرکس از قبل نوشته شده و نمی شه تغییرش داد یا اینکه نه واقعا می شه تغییرش داد و ... 

برای خودم که دلگرم به چندتا فال حافظ و اینجور خرافات شده ام باید متاسف باشم! مثلا به من می گن قشر تحصیل کرده و می دانند نمی شه آینده را با 2 تا فال حافظ فهمید!!!

همه آن مژده ای دل ها برایم گوشمالی دل شد!!

یه موقعی بهم دلگرمی می داد امیدوارترم می کرد اما الان... الان فقط دروغه که دارم خودمو باهاشون سرگرم میکنم!!!

آه کاش برای یکبار هم که شده مژده های حافظ ساختگی نبود ...

کاش ...

کاش ...

کاش برای یکبار هم که شده تمامی تلاش های من در پشت یک بی عدالتی به یاس و نا امیدی تبدیل نمی شد!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, | 1:45 | من |