خودکشی

یه جا نوشته بود خودکشی این نیست که حتما یه تیغ برداری رگتو بزنی یا سم بخوری و یا خودتو به دار آویزون کنی! گاهی خودکشی اینه که چیزیو که دوست داری ادامه ندهی! 

مثلا اگر نقاشی رو دوست داری و نقاشی می کشی دیگه نکشی یا اگر پر از احساس و شور و شوق زندگی هستی یه دفعه سرد بشی! ...

اینا هم اسمش خودکشیه! توی همه اینا تو خودت نمی خواهی دیگه کاری کنی با خودت لج کردی! دیگران یه کاری کرده اند که اینطوری بشی! 

اما خدا نکنه دیگران برات تصمیم بگیرن!!! آیندتو تغییر بدن!!! یه جوری که مدام تصمیم بگیری خودتو بکشی! خلاص شی! از همه چی خلاص شی!! به این میگن قتل!!! 

وقتی برای خرید یه کفش، خودت قادر نیستی تصمیم بگیری وای به حال بقیه چیزا! نه اینکه نتونیا می تونی اما دیگران نمیذارن!

اینکه عاشق درس خوندن باشی ولی کسی بهت این فرصت را نده می شه قتل! (یه جا نوشته بود اگر به چیزی نمی رسید مقصر خودتونید! باید به نویسندش گفت خودتو جمع کن! کی گفته همیشه سر هر نرسیدن به هدفی فقط خود شخص مقصره ودیگران هیچ نقشی ندارند اتفاقا نقشی که هر شخص در زندگی دیگران داره طرف خودش تو زندگیش نداره!!! سرنوشت همه به هم  گره خورده!)

 من مرده ام! فقط دارم نفس می کشم! حرف میزنم! میخندم! گریه می کنم! درک میکنم، همه را درک می کنم! اما احساس ندارم!!! 

من را کشتند! هیچ کس یه کلمه محبت آمیز بهم نگفت! فقط یه آفرین میخواستم!! فقط اجازه رفتن به مسافرت با دوستامو می خواستم!! فقط می خواستم یکیشون بهم زنگ بزنه یه تعارف الکی کنه! من باهاشون نمی رفتم!

برای جلب توجه، سوگند نامه مهندسی را توی هفتمین ترم خواندم! برای جلب توجه با همه مهربان بودم! صبور شدم! مزاحم هیچ کس نشدم! اما تنها نتیجه ای که داشت این بود که پول داد درسش زود تمام شد! کار خاصی نکرده که توی این دوره و زمونه همه مهندس هستند!!! هرچی که هست آدم خریه! چی کار داری کجاست و چه می کنه فقط وقتی کارش داری یه اس ام اس بده 

سلام خوبی؟ ببین ....

نمیتونم ذهنمو جمع کنم! من گریه نمی کنم! دیگه عصبانی نمی شوم! نمی دونم چرا یادم میره من مرده ام!!

هیچ کس را حتی دوست ندارم! اگر به آدم ها دور و اطرافم اس ام اس می دم و آن ها می خندن صرفا بخاطر یه عادته! عادت های من دوام ندارند زود تغییر می کنند!

دلم می خواد یه مسیر طولانی را بدون اینکه آدمی ببینم تنها برم و فکر کنم! 

به این فکر کنم که من خودکشی کردم یا کشته شدم؟!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, | 1:19 | من |